\ نه تو یوسف گمگشته ای و نه من زلیخا!


با من بگو از سوختن بی منت پروانه و قطره قطره جان دادن شمع

با من بگو از کوه های صاف کرده فرهاد

بگو از زیبایی روی لیلی و بیتابی مجنون

بگو از عشق بی مثال ویس و رامین

بگو از عشق آتشین خسرو

بگو از عمق چاه بیژن و وفای منیژه

بگو از عشاق نامدار جهانی

بگو تا بدانم نه من زلیخا و نه تو یوسف گم گشته ای

بگو تا آسوده ببندم توشه ی رفتن را



نظرات شما عزیزان:

MOHAMMAD
ساعت15:03---13 مرداد 1393
بابا خوب متنشو درست مینوشتی ببینیم چی نوشتی.
پاسخ:چشم میدرستمش


sdjjad
ساعت18:30---30 خرداد 1393
خیلی زیبا بود ...از حضورتون در وبلاگم ممنونم .. اگه لایق دونستید برای تبادل لینک خبربدید ..یا علی
پاسخ:فدات.اومدم


vahid
ساعت21:01---15 خرداد 1393
چه ساده بودم آن هنگام می پنداشتم شکستنه دله کسی ناگوارترین حادثه ی عالم است اما امروز که دلم شکست عالمی تکان نخورد به سادگی خودم می خندم

عشق2طرفه
ساعت8:34---15 خرداد 1393
سلام مهتاب وبت قشنگه موفق باشی
پاسخ:تشکره فراوون از شما


vahid
ساعت8:49---10 خرداد 1393
ای کاش ای کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه. دور تقدیمت میکردم
پاسخ:سپاسی فراوان برشما


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت0:21---8 خرداد 1393
غم مخور
پاسخ:..........


گلناز
ساعت14:09---7 خرداد 1393
داداش گلم اگه این اقاوحیدداره اذیت می کنه حالشوبگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای باباخجالتم بدنیستا عجب ادمایی پیدامی شن؟؟؟؟
پاسخ:قربونه جی بیه داداش بشم من.ن شما حرص نخور.ایشونم دنیایی داره واس خودش...


vahid
ساعت9:41---7 خرداد 1393
الماس را تنها در قعر زمین نمی توان پیدا کرد در سطح زمینم الماس های چون تو‌وجود‌دارد
پاسخ:فدات اقا وحید.خجالت میدی


گلناز
ساعت10:39---6 خرداد 1393
خودم خواستم این جوری اونم راحت تربه کارای دیگش می رسید
پاسخ:عجب!خب موفق باشی گلم.فردا میبینمت


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت0:52---6 خرداد 1393
آدرس وبمه شیطونhttp://loveday.loxblog.com/
پاسخ:مر30 داداشی چشم حتما سرمیزنم


مهران
ساعت0:08---6 خرداد 1393
سلام مهتاب خانم گل وبت عالییه ... ایول... لایک .. موفق باشی اجی@ };-
پاسخ:خجالت دادی.ممنوووووووووووووووووووووون


هادی
ساعت0:06---6 خرداد 1393
likeeeeeeeeee
پاسخ:لطف دارین والا


єяƒαη
ساعت22:09---5 خرداد 1393


پاسخ:...



گلناز
ساعت15:07---5 خرداد 1393

مهتاب وبموحذف کردم ازتولینکات پاکش کن
پاسخ:چرا؟!!!تقصیر اقا محمد بود؟؟؟حیف وبت داداشی!



mahsa
ساعت12:40---5 خرداد 1393
سلام

وقتتون بخیر

وبتون محشره

عالی
پاسخ:ممنون گلم.شرمنده کردی


vahid
ساعت12:57---4 خرداد 1393
این پستت عالی آبجی
پاسخ:ممنون داداشی


vahid
ساعت12:53---4 خرداد 1393
یه باغبون برای داشتن یک گل قشنگ نوکر هزار خار میشه باغبونتم گلم
پاسخ:ممنون اقاوحید.خجالت ندید


سعید
ساعت0:11---4 خرداد 1393
چه مشکوکی آبحی گلم؟

به یه پیر مرد میاد مشکوک بزنه؟

این مطلبت خیلی قشنگ بود
پاسخ:هه.چاکره بابا سعید...


بانوی پرتقالی
ساعت23:44---3 خرداد 1393
مهتاب عزیزم سلام.خیلی وبتو دوس دارم.ببخش اگه زیاد فرصت نمیکنم بت سر بزنم.ممنونم از حضور گرمت تو وبم.موفق باشی گلم
پاسخ:فداتشم دوشیزه ی نارنگی پوش!نبابا اختیار وقتتو داری.ممنون از بودنت


گلناز
ساعت22:52---3 خرداد 1393
واقعا ههههههه چشم توفقط رام بده من لال می شم پستتم عالی مث همیشه
پاسخ:قربانت


گلناز
ساعت22:44---3 خرداد 1393
مهتاب اگه کتابم توسرویس نباشه ونازی ازعرفان کتاب واسم جورنکنه من چارشنبه خونه شماپلاسم به کلیپس نازنین دخیلی ببندتاپیدابشه
پاسخ:هه....قدمت رو چشم...فقط یادت باشه میخایم درس بخونیما...نمیخایم سرود همه گانی تمرین کنیم....منتظیریتم جی بیه داداش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, | 22:4 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |